joi, 20 septembrie 2012

A doua zi la Internet & Mobile World

Astazi a fost cea de-a doua zi de Internet & Mobile World. Au fost la fel ca in prima zi seminarii si paneluri foarte interesante.

Mi-a placut prezentarea Weronikei Sobolak (Client Partner - Global Marketing Facebook), care ne-a vorbit de relatiile pe care le putem avea cu ajutorului retelei de socializare Facebook si cum putem sa crestem business-ul, fie el chiar startup. Si ne-a adus ca argumente 2 studii de caz: Domino`s Pizza si Fab.com. De asemenea, ea ne-a recomandat sa folosim Facebook-ul pentru adversting si marketing.

Thomas A. Bryner (Executive Social Business and Collaboration Consultant - IBM) a avut o prezentare tare interesanta si antrenanta. El ne-a sugerat sa facem discounturi pentru a atrage consumatorii si sa venim cu noi inovatii. Mai jos aveti o imagine cu topul brandurilor din Romania care au cei mai multi fani pe Facebook: Extreme Silver Bijuterii, Lidl, Proiectul Rosia Montana, Pepsi Romania, Doncafe.


Nu m-a impresionat prezentarea Product Managerului referitoare la Notebook seria 9 de la Samsung. Pacat de cele 33 de mii de ore de creatie (asa cum a declarat stuff-ul de la Samsung) care au fost alocate pentru acest produs. Video-urile prezentate pentru noul device au fost uimitoare.



O prezentare interesanta a avut-o si Maia Novolan (Managing Partner - SYSCOM DIGITAL) care ne-a povestit cum sta treaba cu Marketing-ul Digital, care nu inseamna numai o campanie de trimiteri de SMS-uri, ci si Apps Mobile. Ne-a vorbit si de QR code, de care probabil se va auzi mai multe in 2013. Si tot la anul vom intalni din ce in ce mai des Apps Mobile si Mobile Ads. Sa speram ca va fi o crestere pe aceasta parte, si daca va exista...va exista datorita cresterii vanzarilor de smartphone-uri din Romania.

Pe scurt, inca o zi din care am aflat lucruri interesante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu