miercuri, 16 mai 2012

Zi dedicata tehnologiei

15 mai 2012 a fost ziua dedicata IT-ului din proiectul Career Leader. Cei de la akcees au organizat un training unde participanti au putut sa aiba contact cu cei de la Microsoft si SAP. M-am numarat si eu printre ei si nu mi-a parut rau deloc ca am fost selectata sa iau parte la acest training.

Intai de toate am inteles de ce un Consultant tehnic nu este doar un tip(a) care raspunde la telefon si inregistreaza problema si apoi o transmite mai departe. El este cel care se ocupa si gaseste solutii pentru respectiva problema, pe care un client a intalnit-o. Deci pe langa sa fie amabil, respectuos si alte calitati, el trebuie sa aibe cunostinte in domeniu IT.

Mi-a placut prezentarea reprezentantei de la Microsoft, in special argumentele aduse pentru internshipurile oferite de ei. Si de la reprezentantii SAP Romania am aflat lucruri noi si au venit chiar cu exemple practice si cazuri concrete. Am aflat si despre Academia SAP cateva lucruri noi. Daca esti selectat sa iei parte la aceste cursuri poti sa devii Consultant Functional sau Consultant ABAP in cadrul companiei SAP.

Ce am mai aflat nou? Imi este mai clar acum cu ce se mananca partea de Business Intelligence (BI). Acestea sunt niste sisteme informatice care ajuta mult o companie prin suportul de luare a deciziilor de business, intr-un timp real.



Daca pana acum cunosteam termenul de CMS (Content Management System) pentru ca este des intalnit pe partea de web, de acum pot sa ma laud ca am aflat si ce inseamna un ERP (Entreprize Resource Planning). Acesta este un sistem de planificare care ajuta procesul de productie. Iar CRM (Customer Relationship Management) ajuta la managementul relatiei cu clientii asa cum ii spune si numele, in special in procesul de vanzare, pe partea de marketing si customer service.

Momentul de suspans al zilei a fost cand toate cele 3 echipele am primit studiul de caz, dupa un scurt training. A fost un studiu practic. Am inteles de ce vanzarea, aprovizionarea si distrubutia sunt trei procese total diferite.

Per total a fost o experienta noua si o zi interesanta!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu