sâmbătă, 10 martie 2012

Criterii de masurare a eficientei campaniilor online

Cei de la IQads au organizat un eveniment pentru iubitorii de advertising,Digital SuperHeroes. A fost prima editie a acestui eveniment, insa cu siguranta vor mai fi si alte editii.

Au fost doua parti: in prima parte s-a discutat despre aplicatiile de pe Facebook cu ocazia zilelelor indragostitilor,Valentine's Day si Dragobete. Au fost prezentate aplicatiile celor de la Bitdefender, Heineken, Vodafone, Skittles. 






Iar in cea de-a doua partea s-a discutat despre eficienta reclamelor online din perspectiva agentiei, a publisherului, a furnizorului de tehnologie si a clientului. Aceasta parte a fost dezbatute campaniile online eficiente. Trebuie sa retinem ca accentul cade pe obiectivul care trebuie stabilit inca de la inceput. Au fost comentata aplicatia Doncafe – Horoscop, care au fost cele mai eficiente campanii din ultimele sase luni au fost (Microsoft Internet Explorer 9 a inregistrat peste 200.000 de download-uri, OMV a  crestut baza de fani), s-a discutat despre vizibilitatea ca indicator al performatei si despre campaniile desfasurate pentru Dacia.

Pentru masurarea campaniilor online, cel mai relevant este indicatorul CTR care are in prim plan consumatorul, fiind un obiectiv comportamental. Nu intotdeauna rata de click ne poate spune cat de eficienta a fost campania, insa este un indicator de luat in seama.

Ca si o conlcuzie, eficienta unei campanii este masurata in functie de obiectivele stabilite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu