vineri, 30 septembrie 2011

Brand Film Festival in Bucuresti

Fiind pasionata de publicitate, de spoturi publicitare si lucruri de acest gen, nu am putut lipsi in ultima seara a BFF-ului (Brand Film Festival).

Joi, 29 septembrie 2011, a fost seara celor mai bune scurtmetrajelor publicitare din lume si a celor mai bune parodii originale din reclame realizate de IQads.


Legat de cele mai bune scurtmetraje publicitare din lume, si-au facut aparatia branduri precum: Philips, Apple, Volkswagen, Audi, Intel, Nokia, Channel, Gucci, Absolt Vokda, Nike, Dior, Chevrolet, Logo, BMW.



Nu sunt in masura sa comentez aceste scrutmetraje, insa pot spune ca mi-au atras atentia cei de la Intel (mai precis Intel Core i5) care a venit cu ideea de fotografie, de arta fotografica. De asemenea, Audi a facut o mica prezentare a companiei de la origini pana in prezent. Este un brand care se respecta, clar.

Am avut parte de povesti care mai de care mai interesante si ingenioase. Unele au fost sugestive, te duceau cu gandul la brand, insa altele nu au urmarit neaparat acest lucru. De exemplu, Logo a avut un scurtmetraj care din prima m-a dus cu gandul la produsul lor, pe cand la Nokia la sfarsit mi-am dat seama de idee.

De partea cu cele mai bune parodii realizate de cei de la IQads nu pot spune decat ca au fost foarte creative si originale.

Per ansamblu a fost foarte ok seara si o atmosfera foarte relaxanta! Felicitari organizatorilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu