vineri, 19 august 2011

SEO

Sunt pasionata de Search Engine Optimization (SEO) si nu puteam sa nu scriu un articol despre acest subiect. Nu este un domeniu foarte usor si zic asta pentru ca SEO nu se invata din carti. SEO se imparte in doua mari categorii: SEO on page si SEO off page. Cand spun optimizarea SEO on page ma refer la aranjarea continutului site-ului respectiv, iar optimizarea SEO off page trebuie sa ne duca cu gandul la crearea de noi legaturi cu mediul extern, mai precis sa gasim link-uri externe (back link-urile). Este important sa tii cont de calitate si nu de cantitate acestor link-uri, pentru ca risti sa fii penalizat de Google daca ai prea multe referinte externe.

Pentru SEO on page ai nevoie de cunostinte HTML de baza. Title-urile trebuie sa contina cuvinte cheie si sa fie scurte si la obiect. H-urile trebuie de asemenea sa contina cuvinte cheie. Atributul ALT in cazul imaginilor este si el important pentru SEO. Dar conteaza sa faci update la continut pentru ca asa Google-ul vede ca esti activ. URL-ul trebuie si el sa fie optimizat.

Specialistul SEO trebuie sa urce un site in primele pozitiile din Google. Este necesar sa cunoasca tool-uri pentru acest domeniu. Sa analizeze website-ul si sa intocmeasca un raport pentru a vedea daca este vorba de o evolutie. Sa gandeasca si sa implementeze noi campanii online.

Incerc ca prin acest articol sa trec in revista anumite lucruri cheie ce tin de optimizarea SEO, urmand ca in alte articole sa pot dezbate mai pe larg fiecare subiect in parte.

SEO este o investitie pe termen lung si este necesar sa tina cont de ea, desi nu toata lumea are incredere in acest domeniu.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu