sâmbătă, 11 iunie 2011

Street Delivery 2011

Duminica, 12 iunie 2011, este ultima zi in care poti merge la Street Delivery, eveniment care se desfasoara pe Str. Arthur Verona (este strada care incepe din fata de la Cinema Patria si tine pana la Gradina Icoanei). Am hoinarit si eu azi, nu puteam lipsi. A fost o initiativa buna. Spun acest lucru pentru ca odata ajuns pe aceea strada intri intr-o atmosfera aparte. Dai de pici care isi pun creativitatea la lucru si care sunt curiosi sa afle cat mai multe lucruri despre aceasta arta. Cu ochii la ei, te-ai fi apucat si tu sa desenezi sau sa pictezi langa ei, erau tare draguti. Mai jos ai poze pentru a va convinge de spusele mele. :)


Pe langa aceste lucruri dragute, mai erau tipi pasionati de graffiti. Pana la urma, si aceasta era o arta si trebuie sa o luam ca atare. Imi place sa admir munca altora.


Nu puteau lipsi nici lucrurile handmade, de care m-am dezlipit cu greu. :) Muzica buna, voie buna, fete vesele. 
O zi de weekend in care te puteai plimba pe strada lunga care a gazduit lucruri care mai de care mai trasnite, mai haioase si mai creative. 


Cele prezentate de mine mai sus, sunt doar cateva lucruri pe care le poti descoperi la Street Delivery !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu